خانم مهندس

شبکه - نرم افزار - سخت افزار - عکس - شعر - متفرقه

خانم مهندس

شبکه - نرم افزار - سخت افزار - عکس - شعر - متفرقه

سلام دوستان عزیز

باور کنید من هنوز زنده ام .
و برای همه شما دوستان آرزوی سلامتی می کنم.
این مدتی خیلی گرفتار بودم .
ولی امیدوارم بتونم زود زود update کنم .
برام یادداشت بگذارید . ممنون



یه پسر فضول

     

یه دختره ناناز




نظرات 7 + ارسال نظر
رضا از کلبه گیتار پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ق.ظ http://guitar-guitar-guitar.blogsky.com

سلام.....
وبلاگ خیلی جالب و قشنگی دارین.نوشته هاتونو هم خوندم جالب بودن..
من آهنگسازم و دارم سعی میکنم آهنگایی
رو که میسازم تو بلاگم بزارم
خیلی خوشحال میشم اگه به من هم سری بزنین و یکی از آهنگامو گوش بدین
اسم بلاگ من کلبه گیتاره....
اگه تمایل دارین با هم تبادل لینک داشته باشیم برام پیغام بزارین....
ممنون

سهیل پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی . وبلاگ قشنگی داری . عالی می نویسی . خوشحال میشیم از وبلاگ گروهی ما هم دیدن کنید . ممنون . دوست جدید تو سهیل از وبلاگ گروهی لاو یو :)

شکوفه سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام. خوبی وبلاگ خیلی قشنگی هست ولی چرا اینقدر دیردیر update می کنید.

حمید پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:18 ق.ظ

سعی کن تو وب لاگت اطلاعات بزاری

مرد قبیله پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ب.ظ http://hallowsky.blogfa.com

اهای همسایه همسایه هامون براتون اینروزا تنگه دلا مون
اهای همسایه همسایه هامون براتون اینروزا تنگه دلا مون
همه تنهای تنهاییم تو این گرداب غمهاییم
همه زندونی دنیا و دردیم
چه شبهایی رو سحر کردیم به امیدی که برگردیم
به شهری که چراغونیش میکردیم
تو غربت اسمون سنگه زمین سنگ
غریبیم ما تو این دنیای نیرنگ
میایم اونجا که مردم مهربونند
همه همساده های همزبونند
میایم اونجا که مردم مهربونند

سلام خانوم مهندس
من با وبلاگ شما از زمان دور آشناییت داشتم
و خوشحالم که باز هم به وبلاگتون سر میزنم.....
مرد قبیله چشم انتظار شماست............

seyyed دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:39 ب.ظ

جالبه همشهری!

همیشه موفق باشی!

خداحافظ

مهدی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام دوست عزیز خیلی خیلی مطلب مفید بود من بهره بردم .. اگه وقت کردی یه سر به وبلاگ من هم بزن***
http://www.set.mihanblog.com
***ضرر نمی کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد