خانم مهندس

شبکه - نرم افزار - سخت افزار - عکس - شعر - متفرقه

خانم مهندس

شبکه - نرم افزار - سخت افزار - عکس - شعر - متفرقه

عکس

من علاقه شدیدی به نقاشیهایی با این سبک دارم اگر سایت خوبی سراغ دارید ممنون میشم منو هم در جریان بگذارید .

نظرات 3 + ارسال نظر
بانمک سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
خیلی عکسهای قشنگی بود
لذت بردم
وبلاگت را حجیم تر کن ممنون
یادت نره به من سر بزنی ؟

نرجس سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام دوست عزیز . موفق باشی . مطلب اگر همسرتان به شما غر می زند ! ، همین طور نقاشی ها جالب بود . خوش باشی وسلامت و ماندگار.

سارا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.setareman.com

سلام.
وبلاگ قشنگی داری. امیدوارم که موفق باشی.
می خواستم از شما تقاضایی کنم. من هم یکی از کاربران قدیمی بلاگ اسکای می باشم وبلاگ من
www.setareman.blogsky.com
می باشد لطفا به من کمک کنید تا وبلاگم را به روز کنم آخه من نمی توانم کدام مراحل را باید طی کنم تا بتوانم وارد قسمت یاداشت شوم و یا قسمت تنظیم نظرات شوم آخه در قدیمی وقتی وارد سایت می شدی و نام کاربری و پسورد را می دادی وارد قسمت مثلاً: انتخاب قالب، یاداشت جدید و تنظیمات عمومی و .... می شدی ولی من الان گیج شدم و نمی دانم چه کار کنم. متشکرم.
سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد